Annuleren en retourneren
Je kunt een bestelling uitsluitend annuleren zolang die nog niet is verstuurd en alleen per e-mail (info@bonobono.nl of gebruik het contactformulier op de contactpagina). In het geval van een annulering wordt het betaalde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding teruggestort.
Als de bestelling betaald en verstuurd is, is retourneren en annuleren om hygiënische redenen en vanwege de beperkte houdbaarheid niet meer mogelijk. Het herroepingsrecht is dan niet van toepassing. De verkoop is daarom na betaling en verzending definitief.
Klachtenprocedure
Ik maak en verpak alle bonbons met veel liefde en plezier in mijn werkplaats. Vanzelfsprekend werk ik daarbij schoon, netjes en zorgvuldig. Toch kan het voorkomen dat er iets met de chocolade gebeurt, bijvoorbeeld tijdens het transport, waardoor je niet tevreden bent met je bestelling. Mocht dat zo zijn, neem dan zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 4 dagen na verzending van de bestelling, contact met mij op via: info@bonobono.nl of gebruik het contactformulier op de contactpagina. De verzenddatum is aangegeven in de mail waarin je de track & trace-code ontvangt. Geef duidelijk aan waarover je niet tevreden bent en stuur eventueel een foto mee.
Klachten behandel ik zo snel mogelijk, maar uiterlijk na 8 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst van de klacht. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, krijg je uiterlijk 8 dagen na ontvangst van de klacht antwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie van wanneer je een uitvoeriger antwoord kunt verwachten.
Mochten we de klacht als ondernemer en klant niet in onderling overleg kunnen oplossen, dan ontstaat een geschil dat vatbaar is voor een geschillenregeling. Je kunt de klacht dan ook aanmelden via het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/odr).
Als de klacht gegrond is, ontvang je naar keuze kosteloos een nieuw product of je geld terug.